Regulaminy

Regulamin Pixeluj

REGULAMIN

Niniejszy regulamin (dalej: “Regulamin”) określa zasady korzystania z interaktywnej podłogi Pixeluj (dalej: “Obiekt”), której właścicielem jest Clueroom Agata Krysztafkiewicz z siedzibą w Gnieźnie przy ul. Dąbrówki 3/3.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1 Każda osoba dokonująca rezerwacji na stronie www.funroom.pl, telefonicznie lub osobiście u jednego z naszych pracowników, zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i przekazania jego treści pozostałym uczestnikom zabawy.

1.2 Korzystanie z Obiektu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

1.3 Celem regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu wszystkich użytkowników.

1.4 Korzystanie z interaktywnej podłogi odbywa się na własne ryzyko użytkownika.

1.5 Osoby przebywające na terenie Obiektu zobowiązane są do przestrzegania Regulaminu oraz stosowania się do zaleceń obsługi.

2. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

2.1 Korzystanie z interaktywnej podłogi jest dozwolone wyłącznie w przeznaczonej do tego strefie.

2.2 Użytkownicy zobowiązani są do zachowania ostrożności i unikania gwałtownych ruchów, które mogłyby prowadzić do upadku lub kolizji.

2.3 Wstęp na interaktywną podłogę jest dozwolony tylko dla osób w wieku powyżej 3 lat. Dzieci do lat 10 mogą korzystać z Obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

2.4 Każdy pokój jest wyposażony w oznaczone wyjście awaryjne oraz system monitoringu dla zapewnienia bezpieczeństwa.

2.5 W przypadku problemów zdrowotnych (np. epilepsja, problemy ze wzrokiem, zawroty głowy), przed korzystaniem z Obiektu należy skonsultować się z lekarzem.

2.6 Zabrania się:

a) biegania i skakania po interaktywnej podłodze, w sposób, który mogłyby prowadzić do upadku lub kolizji.

b) wnoszenia ostrych i niebezpiecznych przedmiotów,

c) korzystania z Obiektu pod wpływem alkoholu lub innych substancji odurzających,

d) korzystania z Obiektu w obuwiu (możliwość korzystania z interaktywnej podłogi tylko w skarpetkach antypoślizgowych),

e) wprowadzania zwierząt na interaktywną podłogę.

2.7 Osoby naruszające zasady bezpieczeństwa mogą zostać poproszone o opuszczenie Obiektu bez prawa do zwrotu opłaty.

3. ZASADY KORZYSTANIA

3.1 Przed rozpoczęciem zabawy należy zapoznać się z instrukcją obsługi interaktywnej podłogi.

3.2 Użytkownicy zobowiązani są do stosowania się do komunikatów wyświetlanych na ekranie oraz instrukcji obsługi podawanych przez personel.

3.3 Na interaktywnej podłodze może przebywać jednocześnie ograniczona liczba osób.

3.4 Wszelkie uszkodzenia sprzętu lub awarie należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze.

3.5 Użytkownicy są zobowiązani do unikania dotykania i przesuwania elementów sprzętu.

4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

4.1 Obiekt oraz jego obsługa nie ponoszą odpowiedzialności za urazy wynikające z nieprawidłowego korzystania z interaktywnej podłogi.

4.2 Użytkownicy odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone na terenie Obiektu przez nich samych lub podopiecznych.

4.3 Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione bez nadzoru.

4.4 W przypadku naruszenia Regulaminu obsługa ma prawo odmówić dalszego korzystania z Obiektu bez zwrotu środków.

4.5 Obiekt jest monitorowany w celach bezpieczeństwa.

5. REZERWACJE

5.1 Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową www.pixeluj.pl, www.clueroom.pl, www.funroom.pl, telefonicznie, mailowo lub osobiście

w lokalach zlokalizowanych w Poznaniu.

5.2 Aby zarezerwować termin, należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,
  • liczbę uczestników,
  • datę oraz godzinę planowanej gry,
  • numer telefonu oraz adres e-mail,
  • wybrany sposób płatności.

5.3 Rezerwacje można odwołać najpóźniej na 24 godziny przed planowaną wizytą, kontaktując się telefonicznie, mailowo lub osobiście.

5.4 W przypadku odwołania rezerwacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed grą, płatność za grę lub voucher przepada. W przypadku, gdy gra nie została opłacona osoba, która zarezerwowała grę musi ją opłacić.

5.5 Obsługa ma prawo skontaktować się w celu potwierdzenia rezerwacji.

5.6 Niepotwierdzenie rezerwacji w wyznaczonym czasie lub podanie błędnych danych kontaktowych może skutkować jej anulowaniem.

5.7 Obiekt dopuszcza możliwość całkowitej rezerwacji podłogi interaktywnej przez grupy zorganizowane.

6. PŁATNOŚCI:

6.1 Aktualny cennik jest dostępny na stronie internetowej oraz w lokalach.

6.2 Opłata za korzystanie z Obiektu pobierana jest z góry i nie podlega zwrotowi, chyba że usługa nie została wykonana z winy Obiektu.

7. VOUCHERY:

7.1 Vouchery można zakupić za pośrednictwem strony internetowej.

7.2 Ważność vouchera wynosi 3 miesiące od daty zakupu.

7.3 Rezerwacja na podstawie vouchera wymaga podania kodu promocyjnego widocznego na dokumencie.

8. DANE OSOBOWE:

8.1 Rezerwując grę, uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji usługi oraz marketingu.

8.2 Uczestnicy mają prawo żądać dostępu do swoich danych, ich edycji oraz usunięcia po zakończeniu usługi.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

9.1 Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Aktualna wersja dostępna jest w recepcji oraz na stronie internetowej.

9.2 Korzystanie z Obiektu oznacza akceptację wszystkich postanowień Regulaminu.

9.3 Wszelkie spory wynikające z korzystania z interaktywnej podłogi będą rozstrzygane zgodnie z obowiązującym prawem.

9.4 Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.

Regulamin Quizuj

1. Każda osoba dokonująca rezerwacji na stronie www.funroom.pl, www.quizuj.pl, telefonicznie lub osobiście u jednego z naszych pracowników, zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem i przekazania jego treści pozostałym uczestnikom zabawy.

2. Uczestnicy biorący udział w zabawie są zobowiązani do przestrzegania regulaminu oraz zaleceń obsługi, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort wszystkich uczestników.

3. REZERWACJE:

3.1 Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową www.funroom.pl, www.quizuj.pl, telefonicznie, mailowo lub osobiście

w lokalach zlokalizowanych w Poznaniu.

3.2 Aby zarezerwować termin, należy podać następujące dane:

  • imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,
  • liczbę uczestników,
  • datę oraz godzinę planowanej gry,
  • numer telefonu oraz adres e-mail,
  • wybrany sposób płatności.

3.3 Rezerwację można odwołać najpóźniej na 24 godziny przed planowaną wizytą, kontaktując się telefonicznie, mailowo lub osobiście.

3.4 W przypadku odwołania rezerwacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed grą, płatność za grę lub voucher przepada. W przypadku, gdy gra nie została opłacona, osoba, która zarezerwowała grę musi ją opłacić.

3.5 Obsługa ma prawo skontaktować się w celu potwierdzenia rezerwacji.

3.6 Niepotwierdzenie rezerwacji w wyznaczonym czasie lub podanie błędnych danych kontaktowych może skutkować jej anulowaniem.

4. ZASADY UCZESTNICTWA:

4.1 Gra odbywa się w wyznaczonych pokojach tematycznych.

4.3 Osoby poniżej 13. roku życia mogą uczestniczyć w grze wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

4.4 Czas trwania gry wynosi 60 minut. Zaleca się przybycie 10-15 minut przed planowanym rozpocznięciem gry w celu zapoznania się z zasadami.

4.5 Obsługa ma prawo odmówić wstępu osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

5. BEZPIECZEŃSTWO I ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

5.1 Każdy pokój jest wyposażony w oznaczone wyjście awaryjne oraz system monitoringu dla zapewnienia bezpieczeństwa.

5.2 W przypadku problemów zdrowotnych (np. epilepsja, problemy ze wzrokiem, zawroty głowy), przed korzystaniem z gry należy skonsultować się z lekarzem.

5.3 Za szkody powstałe w wyniku nieodpowiedzialnego zachowania uczestników odpowiada osoba dokonująca rezerwacji.

5.4 Obsługa ma prawo przerwać grę w przypadku łamania zasad regulaminu. W takim przypadku uczestnikom nie przysługuje zwrot pieniędzy.

6. PŁATNOŚCI:

6.1 Aktualny cennik jest dostępny na stronie internetowej oraz w lokalach.

6.2 Opłata za grę pobierana jest z góry i nie podlega zwrotowi, chyba że usługa nie została wykonana z winy Obiektu.

7. VOUCHERY:

7.1 Vouchery można zakupić za pośrednictwem strony internetowej.

7.2 Ważność vouchera wynosi 3 miesiące od daty zakupu.

7.3 Rezerwacja na podstawie vouchera wymaga podania kodu promocyjnego widocznego na dokumencie.

8. DANE OSOBOWE:

8.1 Rezerwując grę, uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji usługi oraz marketingu.

8.2 Uczestnicy mają prawo żądać dostępu do swoich danych, ich edycji oraz usunięcia po zakończeniu usługi.

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

9.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

9.2 Wszelkie spory będą rozstrzygane właściwie dla siedziby firmy Clueroom Agata Krysztafkiewicz.

9.3 Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji.

Regulamin Escape Room

REGULAMIN ORAZ POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

Regulamin określa zasady obowiązujące podczas gry, zasady rezerwacji oraz płatności za grę lub voucher pomiędzy  Agatą Krysztafkiewicz prowadzącą  działalność gospodarczą CluERoom Agata Krysztafkiewicz (zwaną dalej “Firmą”) z siedzibą w Gnieźnie przy ul. Dąbrówki 3/3 , wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 7842298222 zwaną dalej organizatorem, a uczestnikami gry.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Każda osoba dokonująca rezerwacji lub kupująca bilet lub voucher na stronie www.funroom.pl, www.clueroom.pl, www.escapelandia.pl, telefonicznie lub osobiście w siedzibie firmy zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz do przekazania zawartych w nim informacji osobom, z którymi będzie brała udział w grze.

1.2. Podczas gry w Firmie uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz zaleceń pracowników.

2. REZERWACJA

2.1. Rezerwacji dokonać można korzystając ze strony www.funroom.pl zakładka REZERWUJ, www.escapelandia.pl, telefonicznie pod numerem +48 668 468 439, osobiście w siedzibie firmy, bądź e-mail: poznan@funroom.pl

2.2. Rezerwacja dotyczy jednej gry w jednym pokoju dla grupy 2-5 osób.

2.3. Rezerwacji należy dokonać najpóźniej 3 godziny przed czasem rozpoczęcia gry.

2.4. Jeśli chcemy zarezerwować grę później niż 3 godziny przed czasem rozpoczęcia gry, należy skontaktować się z Firmą i uzyskać zgodę na rezerwację. W przypadku braku zgody Firma ma prawo odmówić udziału w grze osobom rezerwującym grę za pomocą strony internetowej.

2.5. Podczas dokonywania rezerwacji należy dokonać wyboru pokoju oraz daty i godziny rezerwacji,
a następnie podać:
–  numer telefonu kontaktowego,
–  adres e-mail.

2.6. Po dokonaniu rezerwacji na podany e-mail wysłane zostanie potwierdzenie rezerwacji.

2.7. Rezerwację można odwołać za pomocą e-maila, telefonicznie bądź osobiście. W przypadku odwołania rezerwacji w czasie krótszym niż 24 godziny przed grą ,płatność za grę lub voucher przepada. W przypadku, gdy gra nie została opłacona osoba, która zarezerwowała grę musi opłacić grę.

2.8. Firma może zadzwonić na numer podany podczas rezerwacji w celu potwierdzenia obecności.

2.9. Dane osobowe podawane przy rezerwacji będą wykorzystywane do celów rezerwacji oraz marketingu.

3. PŁATNOŚĆ

3.1. Płatność za grę możliwa jest przelewem, gotówką lub kartą przed rozpoczęciem gry i nie podlega zwrotowi.

3.2. Płatność dotyczy jednej gry w jednym pokoju dla grupy 2-5 osób. Cena uzależniona jest od ilości osób biorących udział w grze.

3.3. Jeśli płatność dokonywana jest za pomocą zwykłego przelewu, zalecane jest zrobienie go nie później niż 3 dni robocze przed datą gry. W treści przelewu należy podać dzień i godzinę gry oraz nazwę pokoju.

3.4. Przed zrobieniem zwykłego przelewu należy dokonać rezerwacji gry.

3.5. Firma może wprowadzać czasowo promocje cenowe na gry. Promocje nie sumują się.

3.6. Dane osobowe podawane przy płatności będą wykorzystywane do celów płatności firmy.

4. VOUCHERY

4.1. Voucher (Prezent) można zakupić online lub wysyłając e-mail na adres poznan@funroom.pl. Szczegółowy regulamin sklepu internetowego znajduje się na stronie internetowej.

4.2. Voucher upoważnia do wzięcia udziału w jednej grze w wybranym pokoju dla grupy 2-5 osób.

4.3. Voucher jest ważny przez okres 3 miesięcy od daty zakupu.

4.4. Po dokonaniu płatności, na podany e-mail wysłane zostanie potwierdzenie zakupu vouchera. Obdarowanej osobie wystarczy przekazać nr vouchera.

4.5. Przy rezerwacji za pomocą e-mail przysługuje prawo rezygnacji z zakupu vouchera w ciągu 14 dni od daty zakupu. W tym celu należy zawiadomić Firmę w formie pisemnej e-mailem lub listownie. Wpłacona kwota zostanie zwrócona na konto, z którego robiona była płatność w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania rezygnacji pod warunkiem, że voucher nie został wykorzystany wcześniej.

4.6. Osoba, która otrzymała voucher i chciałaby go zrealizować, powinna dokonać rezerwacji wybranej przez siebie gry korzystając ze strony www.funroom.pl – zakładka REZERWUJ, telefonicznie pod numerem +48 668 468 439, osobiście w siedzibie firmy, bądź e-mail: poznan@funroom.pl (pkt. 2. REZERWACJE).

4.7. Osoby, które otrzymały voucher nie mają możliwości wymiany jego wartości na gotówkę.

4.8. Nie ma możliwości wydłużenia czasu ważności vouchera.

4.10. Dane osobowe podawane przy zakupie voucherów będą wykorzystywane do sprzedaży voucherów.

5. ZASADY GRY

5.1. Do gry można przystąpić jedynie po wcześniejszej rezerwacji terminu oraz opłaceniu gry.

5.2. Osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie mogą brać udziału w grze.

5.3. W grze może wziąć udział od 2 do 5 osób w przypadku pokoju Golden Hajs oraz In Da Club oraz od 2 do 4 osób w przypadku pokoju Krasnoludy.

5.4. Ze względu na trudność zagadek minimalny wiek Gracza to 16 lat. Dzieci młodsze mogą uczestniczyć
w grze jedynie pod opieką prawnych opiekunów. W przypadku pokoju In Da Club występ jest możliwy tylko i wyłącznie dla osób pełnoletnich.

5.5. Przebieg gry jest monitorowany w celu prawidłowego przebiegu gry. Firma może udzielać podpowiedzi, aby gra była atrakcyjna dla uczestników.

5.6. Gracze powinni stawić się w siedzibie firmy 5 minut przed rozpoczęciem gry (nie wcześniej).

5.7. Jeśli gracze spóźnią się na zarezerwowaną godzinę muszą liczyć się z możliwością skrócenia gry. Jeśli gracze spóźnią się więcej niż 15 minut nie mają możliwości udziału w grze.

5.8. Czas gry to 75 min. Nie ma możliwości wydłużenia czasu gry.

5.9. Firma ma prawo rozpocząć grę z opóźnieniem do 30 minut jeśli zaistniały ku temu uzasadnione przesłanki.

5.10. Z przyczyn niezależnych np. brak energii elektrycznej, brak internetu lub awaria systemu Firma ma prawo do przełożenia gry na inny termin.

5.11. Osoba rezerwująca zobowiązuje się do poinformowania pozostałych osób, z którymi bierze udział
w grze o zasadach obowiązujących w Firmie.

5.12. Gra niewskazana jest dla osób cierpiących na klaustrofobię, epilepsję, w trakcie leczenia psychiatrycznego, z problemami z sercem lub krążeniem.

5.13. Podczas gry nie wolno korzystać z telefonów komórkowych ani innych sprzętów elektronicznych.  Jeżeli pracownicy Firmy zauważą, że uczestnicy zabawy używają telefonów komórkowych lub aparatów fotograficznych, mają prawo: wyprosić z pokoju osobę korzystającą ze sprzętu lub przerwać grę całej grupy.

5.14. Uczestnicy odpowiadają za wyposażenie pokoi w czasie odbywania gry. W razie zniszczeń zobowiązani są do pokrycia kosztów naprawy zgodnie z wyceną indywidualną.

5.15. Zabronione jest filmowanie i robienie zdjęć wewnątrz pokoi.

5.16. Zabronione jest wnoszenie do pokoi ostrych narzędzi oraz innych przedmiotów niebezpiecznych.

5.17. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów.

5.18. Uczestnicy zabawy zobowiązują się do nieutrudniania i nieprzeszkadzania w grze innym osobom.

5.19. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu, pracownik Firmy ma prawo poprosić Gracza o opuszczenie siedziby firmy, bez prawa do zwrotu pieniędzy.

5.20. Firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody na mieniu i osobie powstałe z winy uczestników.

5.21. Zasady gry mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.

5.22. W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Polityka prywatności i plików cookies.

CLUEROOM przykłada dużą wagę do ochrony prywatności wszystkich swoich klientów. Dane osobowe traktuje ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Administratorem strony www.funroom.pl jest CLUEROOM Agata Krysztafkiewicz z siedzibą w Gnieźnie ul. Dąbrówki 3/3 62-200 Gniezno wpisana do Centralne Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 7842298222

Aby uzyskać informację o przetwarzaniu danych osobowych należy napisać do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych na adres: poznan@funroom.pl lub wysłać list pocztą tradycyjną na adres CLUEROOM Agata Krysztafkiewicz, 62-200 Gniezno ul. Dąbrówki 3/3.

Dane osobowe otrzymujemy podczas dokonywania rezerwacji pokoju lub zakupu vouchera na naszej stronie www.funroom.pl poprzez formularz kontaktowy, podczas rezerwacji telefonicznej lub mailowo. Rezerwując pokój, należy podać swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia, tj. adres e-mail i numer telefonu. W przypadku wystawienia faktury również otrzymujemy dane osobowe.

Przetwarzamy dane osobowe, bo jest to niezbędne do dokonania rezerwacji.
Gwarantujemy, że dane osobowe będą poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez wyraźnej zgody.

W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych masz:
• prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych tj. ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
• prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
• prawo do przenoszenia danych,
• prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem poznan@funroom.pl Możemy jednak odmówić realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przez nas danych, np. mamy obowiązek przechowywać faktury z danymi osobowymi przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
Podanie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by zarezerwować pokój lub zamówić voucher, bądź otrzymać fakturę.

Gwarantujemy poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.

W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy udostępniać Twoje dane zaufanym podmiotom trzecim w celach związanych ze świadczeniem naszych usług np. biurom rachunkowym, dostawcom usług IT, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, instytucjom płatniczym. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia nam danej usługi lub produktu.

Twoje dane przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas ich dłuższego przechowywania. Okresy przechowywania mogą jednak różnić się w zależności od celu przetwarzania. Maksymalny okres przechowywania Twoich danych w celach rozliczeniowych wynosi 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany ze świadczoną usługą. Wiąże się to z upływem okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Pliki cookies (ciasteczka)
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu clueroom.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika. Strona internetowa clueroom.pl może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia.